آگهی رایگان - آگهی مکس
4,930,000 تومان
شماره آگهی: 36881
آگهی رایگان - آگهی مکس
آموزش تعمیرات ماینر

توضیحات آگهی

تعمیرات تخصصی ماینر در تهران تعمیرات

تعمیر ماینر این روز ها تبدیل به یک نیاز اساسی بین فارمر های خانگی و صاحبان مزرعه بیت کوین شده است.

دستگاه های ماینر معمولا به صورت شبانه روزی در حال کار کردن هستند ، پس از آن جایی که ماینر هم یک دستگاه الکترونیکی است از این رو طبیعی است که گاهی دچار مشکلاتی شود و یکباره خاموش شدن ناگهانی ماینر را مشاهده کنید. از این رو  تعمیرات بخش جدا نشدنی هزینه ماینر است پس اگر ماینر شما معیوب است و نیاز به تعمیر دارد هیچ نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا دستگاه شما را مانند روز اول سلامت کنیم و عمر دستگاه ماینر شما را بیشتر کنیم ….

با توجه به نو ظهور بودن صنعت ماینینگ در ایران تعداد تعمیرکاران ماینر به شدت اندک و دانش این حورزه بسیار محدود است

تهران تعمیرات تخصصی ترین تیم در تعمیر و اورهال ماینر است . رقبای تهران تعمیرات معمولا علاوه بر ماینر، فروش و خرید ماینر و تعمیرات سایر وسایل الکترونیکی ( از موبایل تا یخچال ) را انجام میدهند ولی تهران تعمیرات ، مفتخر است که به صورت تخصصی فقط و فقط تعمیرات ماینر و ملزومات آن را به عهده میگیرد.

ما در تهران پایتخت یک شعار ویژه داریم و آن این است : ما تعمیر کار هستیم ، نه تعویض کار! یعنی الویت اول ما در تهران برد شناخت ایراد دستگاه ماینر و سپس رفع همان ایراد است . به نحوی که دیگر آن دستگاه دچار مشکل نگردد ، پس ما با افتخار متخصص ماینر هستیم.

از این رو کلیه ماینر های تعمیر شده توسط ما دارای ?? روز گارانتی بی قید و شرط است. یعنی تا ?? روز پس از تعمیر ماینر شما ، مسئولیت هر گونه ایراد و مشکلات ماینر را به عهده میگیریم تا با خیال راحت فقط به درآمد زایی ماینر خود فکر کنید.

تخصص گرایی در تهران پایتخت فقط محدود به تعمیرات ماینر نیست ، در مورد برند های ماینر هم صدق میکند. بنابر این برند های زیر به صورت تخصصی تحت پشتیبانی تهران برد میباشد :

Bitmain بیت مین ، canaan کنان ، innosilicon اینو سیلیکوین ، cheetah miner چیتا ماینر ، aladdin miner ، antminer

whatsminerبا توجه به متعدد بودن دلایل خرابی ماینر ما این مشکل را حل کردیم و تخصصی ترین تیم را در حوزه تعمیر ماینر در تهران تعمیرات را تشکیل دادیم
آدرس سایت:

آدرس: میدان انقلاب به سمت آزادی بعد از جمالزاده شمالی خیابان والعصر انتهای درفش شرقی پ1

تماس :09195660250-02166904202

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تعمیرات ماینر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *