آگهی رایگان - آگهی مکس
تماس بگیرید
شماره آگهی: 35006
آگهی رایگان - آگهی مکس

توضیحات آگهی

دارای توری تاشو
دارای رنگ نسوز
قابلیت تغیر ارتفاع بین 55 تا 88 سانتی متر
قابلیت جمع شدن
حمل و نقل آسان
قابلیت باز و بست فوری

توضیحات
معرفی محصول
باربیکیو ذغالی پارمیس مدل 712، یک باربیکیو سفری است که لذت آشپزی در دل طبیعت و چشیدن طعم انواع غذاهای کبابی و گریل شده را برای شما فراهم می‌کند تا هنگام سفر، پیک‌ نیک، کمپینگ، ساحل گردی و …، غذاهایی با طعم بی‌نظیر و تکرار نشدنی را برای خود آماده کرده و نوش جان کنید. این باربیکیو پارمیس همچنین، به عنوان آتشدان و یا منقل قابل استفاده بوده و شما می‌توانید آن را در حیاط، آلاچیق، روف گاردن، بام و یا تراس منزل خود قرار داده و به طبخ غذاهای مورد علاقه خود بپردازید.

باربیکیو ذغالی 712 پارمیس، با دارا بودن بدنه‌ای از جنس آهن با رنگ استاتیک، از اجزای مختلفی شامل محفظه آتش، درب محفظه، صفحه توری تاشو و توری کف محفظه تشکیل شده و افزون بر این، یک کنده‌ گیر، یک پایه سیخ و یک دستگیره جابه‌جایی توری، به همراه این محصول ارائه شده است.

پایه‌ای که برای این باربیکیو در نظر گرفته شده است، از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و می‌توانید در فاصله 55 تا 88 سانتی‌متر، آن را به خوبی تنظیم کرده و در ارتفاع دلخواه خود قرار دهید. صفحه توری این باربیکیو، به شکل تاشو طراحی شده است تا افزودن ذغال و یا جابه‌جا کردن آن‌ها را به راحتی انجام داده و نیازی به بلند کردن و یا جابه‌جایی کامل صفحه توری نداشته باشید. همچنین، یک دستگیره برای این محصول در نظر گرفته شده است که به کمک آن قادر خواهید بود، این صفحه توری را به راحتی جابه‌جا کرده و نیازی به استفاده از ابزار دیگری نداشته باشید. یک صفحه توری کوچک‌تر نیز، برای قسمت داخلی محفظه باربیکیو در نظر گرفته شده است تا با قرار دادن ذغال و یا کنده‌های داخل باربیکیو بر روی این توری، بتوانید به راحتی بین ذغال‌ها فاصله ایجاد کرده و یا آن‌ها را جابه‌جا کنید.

پایه سیخی که به همراه این محصول ارائه شده است، امکان استفاده از این باربیکیو به عنوان منقل را به خوبی فراهم کرده؛ ضمن آن‌که، این پایه سیخ به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید هوا را به داخل آن دمیده و برای شعله‌ورتر شدن آتش، از آن استفاده کنید. افزون بر این، یک کنده گیر در این محصول تجهیز شده است که برای بلند کردن و جابه‌جایی کنده و هیزم، به خوبی به شما کمک می‌‌کند. این باربیکیو که دارای رنگ نسوز و بادوام بوده به یک دستگیره برای درب محفظه مجهز است که بتوانید این درب را به راحتی باز و بسته کرده و نگرانی برای برداشتن درب باربیکیوی خود نداشته باشید.

این باربیکیو که به شکلی تاشو و جمع‌شونده طراحی شده است، کاملا سبک و کم‌وزن بوده و به راحتی باز و بسته می‌شود. دو کیف حمل برای این باربیکیو در نظر گرفته شده است که شامل یک کیف حمل کوله‌ای برای قرار دادن ابزارآلاتی مانند دستگیره، پایه سیخ و …، و یک کیف حمل بزرگ‌تر برای قرار دادن محفظه آتش باربیکیو، درب محفظه و … بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا باربیکیوی خود را به راحتی همراه خود حمل کرده و یا در صندوق عقب خودروی خود قرار دهید.

ویژگی‌های بارز محصول:
دارای رنگ نسوز و بادوام
از جنس آهن با رنگ استاتیک
قابلیت باز و بسته کردن سریع و آسان
قابلیت استفاده با ذغال، چوب و کنده
مجهز به پایه‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع
چندکاره با قابلیت استفاده به عنوان باربیکیو، منقل و آتش‌دان
ارائه شده به همراه یک کنده‌ گیر، یک پایه سیخ و یک دستگیره جابه‌جایی توری
دارای اجزای مختلف شامل محفظه آتش، درب محفظه، صفحه توری تاشو و توری کف محفظه

باربیکیو و آتشدان پارمیس دارای توری تاشو با طرح کاربردی و همچنین برخوردار از دستگیره و رنگ نسوز با دوام می باشد.

این باربیکیو و آتشدان قابلیت تنظیم ارتفاع بین ۵۵ تا ۸۸ سانتی متر را دارد.

باربیکیو و آتشدان پارمیس قابلیت جمع شدن دارد و برای حمل و نقل آسان گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

این محصول چند کاره به عنوان یک آتشدان باربیکیو و منقل می باشد که علاوه بر امکان استفاده در حیاط آلاچیق روف گاردن بام

تراس و … به دلیل سبکی و قابلیت باز و بست فوری و امکان حمل با کیف مخصوص و جاگیری آسان در صندوق خودرو لرای نصب در ساحل

جنگل و بدون آسیب زدن به سطوح زیرین و محیط زیست بسیار مناسب و کارآمد می باشد .

آتشدان پارمیس با سوزاندن کنده و چوب در حالت پایه کوتاه جهت تهیه آتش برای گرمایش در دورهم نشینی ها و با استفاده از ذغال در حالت پایه بلند جهت طبخ انواع کباب به

صورت سیخ و هم با بهره گیری از توری باربیکیو برای گریل انواع غذاها مانند: استیک شنیسل گوشت و …مناسب بوده و در حالت آتشدان با استفاده از سه پایه برای پخت و پز انواع

غذاهایی چون کته خورش آش و دیزی و تهیه چای ذغالی با آن بسیار لذت بخش خواهد بود .

نحوه نگه داری : از آنجایی که هیچ پوششی در برابر حرارت مستقیم مقاومت ندارد برای نگهداری بهتر محفظه آتش بعد از هربار استفاده با یک پارچه نم دار تمیز و خشک کرده و در کیف مخصوص

خود قرار داده و به دور از رطوبت و آب نگهداری شود .

برای تمیز کردن توری مخصوص گریل می توانید آن را به مدت ۲۰ دقیقه در آب گرم جوش شیرین و سرکه قرار داده و پس از آن به وسیله فرچه آن را تمیز کنید .

از تماس مستقیم درب با اتش و یا ذغال جدا خودداری نمایید

در زمان استفاده از ذغال جهت بالا امدن سطح محفظه و جریان هوای بهتر از توری کف محفظه استفاده نمایید .

برای جا به جایی توری گریل از دستگیره مخصوص استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باربیکیو و آتشدان پارمیس مدل ۷۱۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *