آگهی رایگان - آگهی مکس
آگهی رایگان - آگهی مکس

توضیحات آگهی

لوازم خواب نوزاد از مهمترین وسایل سیسمونی نوزاد می باشد. نوزاد برای داشتن رشد خوب، نیازمند خواب خوب و راحت است. یکی از این عوامل مؤثر در تأمین سلامت نوزاد، سرویس خواب مناسب می باشد. تامین لوازم خواب مناسب نوزاد باعث آرامش جسمی نوزاد هنگام خواب می شود و این امر استراحت و آرامش بیشتر مادر را نیز در پی دارد.

سرویس خواب نوزاد شامل تختخواب مخصوص نوزاد و کودک، تشک تخت، پتوی نازک و معمولی، بالش، ملحفه و روبالشی، تشک نم‌گیر زیر تخت، پشه‌بند یا کیسه‌خواب، قنداق و گهواره. لوازم خواب کودک جز گران‌ترین بخش‌های سیسمونی نوزاد هستند؛ بنابراین در انتخاب و خرید سرویس خواب باید به نکات مهمی توجه داشت. این نکات را با هم بررسی می کنیم:

  • بر اساس فضای منزل و اتاق‌ خواب نوزاد، تخت را تهیه کنید.
  • تختخوابی را برای نوزاد و کودک‌تان تهیه کنید که امکان تبدیل‌ شدن به تخت نوجوانی را داشته باشد.
  • هنگام خرید توجه کنید که تخت تکان نمی‌خورد و نوزاد هنگام خوابیدن از آن سُر نخورد.
  • نرده‌های تخت را مناسب انتخاب کنید تا در اثر بازیگوشی، سر کودک در نرده‌ها گیر نکند.
  • رختخواب و تشک مناسب و اندازه تخت انتخاب کنید. نباید فاصله‌ای بین تخت و تشک باشد و کودک در فضای بین تشک و تخت بیفتد.
  • بالش ضد غلت یا گردنی برای نوزاد تهیه کنید.
  • پتو، ملحفه و رویه تشک و بالش باید نرم و ضد حساسیت باشد تا به پوست لطیف نوزاد آسیبی وارد نکند. بهترین جنس را برای این وسایل انتخاب کنید. از انتخاب جنس پلاستیک و بی‌کیفیت که موجب حساسیت پوستی می‌شوند، بپرهیزید.

پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی این آیتم از لیست سیسمونی نوزاد وقت بیشتری بگذارید و به کیفیت توجه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

میز و کمد نوزاد

کمد و میز نوزاد از دیگر وسایلی هستند که ممکن است چندان ضروری به نظر نیایند. برخی خانواده‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در ماه‌های اول یک کشو از کمد خود را به لوازم نوزاد اختصاص می‌دهند. اگر شما هم به دلایل اقتصادی یا حتی کمبود فضا در منزل، قادر به تهیه این وسایل گران‌قیمت نیستید، با فاکتوری گیری از آن، هزینه خود را صرف کالاهای ضروری‌تر کنید. زیرا در این حالت جز کمبود جا و هدر رفت پول شما، چیزی برایتان به ارمغان نمی‌آورد.

سیسمونی نوزاد معین تامین کننده لوازم خواب و سیسمونی نوزاد شامل کمد بچه، سیسمونی کودک، تخت کودک و نوجوان، تخت دو منظوره، انواع مصنوعات چوبی ام دی اف به همراه ارسال در استان قم به صورت رایگان می باشد. همچنین ارسال برای خرید های عمده در استان های اطراف قم نیز رایگان می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت و خرید سیسمونی نوزاد [بهترین سیسمونی 1401] به همراه ارسال رایگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *