آگهی رایگان - آگهی مکس
آگهی رایگان - آگهی مکس
فروش و عرضه انواع مهتابی های ضد انفجار

توضیحات آگهی

فروش و عرضه انواع مهتابی های ضد انفجار
.
انواع مهتابی EX بر اساس جنس بدنه: (explosion proof)
مهتابی فلزی ضد انفجار1-

این مهتابی ضد انفجار در صنایعی که در آنها انواع بخارات اسیدی و معدنی وجود دارد و سبب خوردگی تجهیز می شود قابل استفاده است.مهتابی فلزی ضد انفجار در دو جنس مختلف اسنلس استیل و بدنه آلمینیوم تولید می گردند.

مهتابی با کالیت (پلاستیک فشرده) ضد انفجار2-
این نوع محصولات از باکالیت یا همان پلاستیک فشرده و تقویت شده با الیاف شیشه ساخته شده اند.معمولا برای محیط های خورنده مورد استفاده قرار نمیگیرد گیرند چراکه در اثر برخور بدنه تجهیز با انواع بخارات اسیدی دچار تغییر رنگ مایل به بنفش می شوند. این نوع مهتابی ضد انفجار می توان در محیط های مستعد انفجار که در آنها موارد خورنده وجود ندارد استفاده کرد.

برند های مشهور مهتابی ضد انفجار:
تمامی محصولات مورد استفاده در صنایع حساس باید دارای تاییده های بین المللی باشند چرا که کوچکترین عیبی در آنها، سبب اتفاقات جبران ناپذیری خواهد بود
با این حال چند برند مشهور در صنایع داخلی بیشتر مصرف میشود
مهتابی ضد انفجار ایرانی:

مهتابی ضد انفجار مازی نور : Mazi noor
این مهتابی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات روشنایی در صنایع داخلی می باشد که در وندور لیست نفت و گاز اسم آن را نیز می توان مشاهده نمود.
با این حال شرکت مازی نور تنها اقدام به تولید مهتابی باکالیت ضد انفجار نموده است و در صورت نیاز به مهتابی های فلزی باید به سراغ برندی دیگر رفت.

مهتابی ضد انفجار چینی:
مهتابی ضد انفجار وارم: Varom
محصولات واروم (ساخت کشور چین) از جمله مهتابی های EX آن، مدت زمان زیادی نیست که در صنایع کشور ما جای خود را باز کرده است ولی به دلیل کیفیت برتر آن روز به روز استفاده ی آن در صنایع مختلف توسعه یافته است. محصولات این شرکت دارای گواهی ATEX و گواهی بین المللی IECEX می باشد. همچنین در کشورهای حوزه ی خلیج فارس این شرکت نمایندگی های متعدد دارد.

مهتابی ضد انفجار ایتالیایی:
Palazoli -مهتابی پالازولی
فقط در نوع فلزی تولید می گردد که می توان از آنها در ZONE 1-2 و در ZONE 2 اسفاده کرد. محصولات پالازولی همگی دارای گواهینامه اتکس و استاندارد های بین المللی برق اروپا هستند. این مهتابی در سایز های ۱۸*۱/ ۱۸*۲/ ۳۶*۱/ ۳۶*۲ موجود و قابل ارائه هستند.

۲-مهتابی کرتم (CORTEM)
این مهتابی جزء محبوب ترین تجهیزات روشنایی در جهان می باشد به گونه ایی که در سراسر نقاط جهان در صنایع حساس حضور این مهتابی را می توانید مشاهده نمایید و در انواع فلزی و پلاستیک فشرده تولید می شود. این مهتابی در صنایع داخلی نیز بسیار پر مصرف می باشد و در وندور لیست شرکت نفت ایران نیز وجود دارد. تنها عیب آن نسبت به محصولات مشابه قیمت بالای آن می باشد، که با توجه به کیفیت مرغوب آن می توان چشم پوشی کرد.

مهتابی آلمانی(CEAG)
این مهتابی ساخت کشور آلمان می باشد و بارها در صنایع داخلی مورد استفاده قرار گرفته. با اطمینان خاطر می توان از این مهتابی در محیط های ZONE 1 استفاده نمود.این محصول دارای گواهینامه و استاندارد های بین المللی برق اروپاست.

توضیحات اجمالی عناصر داخلی:

قاب مهتابی ضد انفجار1-
قاب مهتابی ضد انفجار یا همان مهتابی های ضد جرقه، با توجه مقدار گاز موجود در فضا دسته بندی می شوند که منظور همان zone ها در ناحیه های انفجاری می باشند.
این شرکت با واردات انواع قاب مهتابی ضد انفجار توانسته است کلیه نیاز های صنایع را در کلیه zone ها پوشش دهد.

بالاست الکترونیکی ضد انفجار2-
بالاست االکترونیکی سبب راه اندازی نرم تجهیز می شود، و همچنین در کلید زنی های متعدد سبب طول عمر مهتابی می گردد. این تجهیز باید به طوری طراحی گردد که تحمل شرایط بحرانی کاهش و افزایش ولتاژ و همچنین افزایش و کاهش دما را داشته باشد.بالاست های الکترونیکی ضد انفجار می باست از ایجاد هرگونه جرقه جلو گیری آورند ضمن اینکه از بالا رفتن دمای بالاست جلوگیری کنند.
شرکت زونیکس با وارد کردن انواع بالاست الکترونیکی ضد انفجار، گامی دیگر در مرتفع کردن صنایع حساس کشور برداشته است.
برای کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و یا به سایت ما به آدرس www.deltasanaat.com مراجعه فرمایید .

مهتابی ضد انفجار
ضد انفجار
مهتابی
مهتابی با کالیت ضد انفجار
مهتابی با پلاستیک فشرده
مهتابی ضد انفجار مازی نور
مهتابی ضد انفجار وارم
مهتابی ضد انفجار ایتالیایی
مهتابی آلمانی سیاگ
مهتابی ضد انفجار کرتم
مهتابی پالازولی
قاب مهتابی ضد انفجار
بالاست الکترونیکی ضد انفجار
Cortem
Ceag
Mazi noor
Varom
Explosion proof light

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش و عرضه انواع مهتابی های ضد انفجار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *