آگهی رایگان - آگهی مکس
آگهی رایگان - آگهی مکس
یو پی اس ترانس اتوماتیک برق اضطراری تی بی ام

توضیحات آگهی

UPS، دستگاه ذخیره برق اضطراری خودکار می باشد تا در هنگام قطع برق ، از برق ذخیره شده در دستگاه یو پی اس، تامین و تولید برق نماید . نحوه عملکرد دستگاه بگونه ایی است که به محض قطع برق از طریق باتری‌ و به طور خودکار برق باطری تبدیل به برق با ولتاژ 220 ولت و قابل استفاده برای تمام وسایل برقی می شود این تبدیل با چنان سرعتی انجام می پذیرد که دستگاههای روشن، قطعی برق را احساس نمی کنند و همچنان روشن مانده و بدون هیچگونه اختلال و در صحت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند. علاوه بر تامین آنی برق این دستگاه قادر است اختلالات احتمالی در برق شبکه را تشخیص و بصورت بسیار دقیق تصحیح و رفع نماید در نتیجه عملکرد تصحیح کننده از نظر اختلالات سطح ولتاژ و یا آمپر خارج از رنج استاندارد برای وسایل مصرف کننده برقی را می تواند تشخیص دهد و در حد امکان تصحیح و یا مانیتور نماید .

کارایی محصول

برای هر وسیله برقی که نیاز به برق حفاظت شده در تمام زمان ها و حتی در زمان قطع برق دارند نظیر سیستم های کامپیوتری ، دوربین مدار بسته ، دستگاه پوز و خرید فروشگاهی ، تلویزیون و سیستم های مخابراتی، پزشکی، CNC، آزمایشگاهی، نظامی ، صنعتی و … مناسب است .

تجهیزات اتاق عمل ،کلنیک زیبایی، تجهیزات آزمایشگاهی ،مراکز تصویر برداری ،ماینر ، دیتاسنتر ،یخچال پرده هوا ،چاپ و بسته بندی ،آسانسور ،باغ ویلا ،سیستم های برقی برج ها، دستگاه الکترونیک اداری ، اتوماسیون صنعتی،کامپیوتر،باسکول، سرور های فروشگاهی ، دفاتر پیشخوان، دفاتر الکترونیک قضایی ،استودیو ضبط ، سیستم سانترال

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یو پی اس ترانس اتوماتیک برق اضطراری تی بی ام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *