آگهی رایگان - آگهی مکس
تماس بگیرید
شماره آگهی: 20502
آگهی رایگان - آگهی مکس
اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش

توضیحات آگهی

آشنایی با روش اخذ دیپلم
ودریافت دیپلم (طبق مجموعه نهم)
ویژه دانش آموزان روزانه وشبانه -داوطلبان آزاد دریافت دیپلم دوم- دیپلم ردی ها- دارندگان مدرک سیکل

داوطلبینی که موفق به کسب مدرک سیکل نشده اند.
دواطلبینی که فقط مدرک سیکل دارند.
داوطلبینی که فقط تعداد محدود از دروس دبیرستان نطام قدیم یا نطام واحدی را گذرانده اند.
داوطلبینی که تمامی دروس عمومی دبیرستان را گذرانده اند.
داوطلبینی که حتی برخی دروس تخصصی و عملی دبیرستان را گذرانده اند.
داوطلبینی که مدرک دیپلم دبیرستان یا حتی فوق دیپلم را گرفته اند و هنوز به دلایلی مایل به دریافت مدرک مرتبط با شغل خود هستند.

دانش آموزان متقاضی مدرک دیپلم به چند دسته اصلی ذیل تقسیم میگردند:
1- کسانی که واحدهای عمومی را گذرانده اند
جهت گذراندن واحدهای مهارتی مراجعه میکنند که طبق جدول ذیل وتعداد واحد مشخص شده واحد های مهارتی را میگذرانند و پس از کامل شدن 106 واحد جهت دریافت دیپلم به مرکز اموزش راه دور معرفی میگردند.

2- دارندگان مدرک سیکل: که بطور همزمان میتوانند واحدهای عمومی را در مرکز آموزش راه دور وواحدهای مهارتی را در آموزشگاه بگذرانند وپس از تکمیل 106 واحد نسبت به دریافت دیپلم اقدام نمایند

3- افرادی که دیپلم دارند: جهت اخذ دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود

4- افراد پائین تراز مدرک سیکل: این افراد میتوانند سه ساله راهنمایی را با یک امتحان جامع بگذرانند وابتدا مدرک سیکل خود را دریافت وسپس جهت دیپلم اقدام نمایند

توضیحات عمومی درباره دیپلم کاردانش زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
مرکز مشاوره و اخذ دیپلم صنعت سپاهان
افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 64 واحد نظام جدید دروس عمومی دبیرستان و 42.5 واحد مهارت در مراکز مهارت آموزی کاردانش موفق به اخذ دیپلم شده و بدون نیاز به پیش دانشگاهی در آزمون دانشگاه شرکت نموده و به آسانی ادامه تحصیل دهند.
1- دروس مهارتی:
رشته های دارای مجوز رسمی از مجموعه هشتم و نهم کاردانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشته های گرافیک رایانه ای ، طراحی صفحات وب،تصویرسازی ، تولید چند رسانه ای، صفحه آرایی و تصویربرداری و … می باشد.
رشته های گرافیک رایانه ای ، عکاسی دیجیتال (39 واحد) و تصویربرداری به دلیل تعداد واحد بیشتر (42.5) واحد از استقبال بیشتری برخوردار است.
فراگیرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های کامپیوتر دانشگاه سراسری،آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی دارند باید در رشته جدید ( نظام جدید 6 – 3 – 3 ) ثبت نام نمایند.
با توجه به بخش نامه سازمان سنجش ، فراگیر با هر دیپلمی (دیپلم نظام جدید / 6،3،3 ) می تواند در یکی از رشته های دلخواه دانشگاه جامع علمی کاربردی،دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه دولتی ( آزمون سراسری ، رشته های نظری : انسانی ، تجربی ، ریاضی فیزیک ) بدون آزمون یا با آزمون ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهند 0

ثبت نام فراگیران در 4 مقطع زمانی صورت می پذیرد.1-مهرماه 2-دیماه 3- خرداد 4- شهریورماه
2- دروس عمومی:
دیپلم ردی ها و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
افرادی که به هیچ وجه موفق به گذراندن دروس عمومی نشده و یا دوره اول و دوم دبیرستان را به طور کامل نگذرانده اند ، می توانند به صورت غیر حضوری در یکی از مراکز آموزش از راه دور ثبت نام نمایند.
در این موسسه، علاوه بر مشاوره دروس مهارتی ، مشاوره دروس عمومی نیز توسط کارشناسان مجرب به صورت رایگان انجام می گردد.
توضیحات ضروری:
• افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند. دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلاً گذرانده‌اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
• پس از اتمام دوره مهارت جهت صدور دیپلم، ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی بزرگسالان الزامیست.
• جهت ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه دولتی ، پیام نور و آزاد نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی ندارند با اخذ دیپلم نظام جدید ….
• جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پبوسته یا ناپیوسته داشتن دیپلم نظام جدید ( 6- 3- 3 ) الزامیست.
تسهیلات :
• در صورت پرداخت نقدی از 5% الی 10% تخفیف شهریه بهره مند خواهند شد.
• تقسیط شهریه
• مشاوره رایگان جهت اخذ دروس عمومی و نحوه ورود به دانشگاه

توضیحات عمومی درباره دیپلم کاردانش زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
افرادی که تا کنون موفق به اخذ دیپلم درسی آموزش و پرورش نشده اند، می توانند با گذراندن 64 واحد دروس عمومی (که به مدارس بزرگسالان معرفی میشوند ) و ۴۲.۵ واحد تخصص در موسسات کاردانش موفق به اخذ دیپلم شده و میتوانند در آزمون های دانشگاه در رشته های مختلف ، بدون محدودیت انتخاب رشته ( آزمون سراسری ، علمی کاربردی ، فنی و حرفه ای ، آزاد و پیام نور – با کنکور یا بدون کنکور – با داشتن دیپلم نظام جدید ) شرکت نموده و به آسانی ادامه تحصیل دهند.
۱-دروس مهارتی:
رشته های گرافیک رایانه ای و تصویربرداری به دلیل پوشش دادن تعداد واحد بیشتر (۴۲.۵) در قالب دروس کمتر از استقبال بیشتری برخوردار است.
فراگیرانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های کامپیوتر دانشگاه سراسری،آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی دارند باید در رشته های نظام جدید با کد 5 رقمه ثبت نام نمایند.
۲-دروس عمومی:
دیپلم ردی ها و دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم و یا دوم نظام جدید نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
افرادی که به هیچ وجه موفق به گذراندن دروس عمومی نشده و یا دوره اول و دوم دبیرستان را به طور کامل نگذرانده اند ، می توانند به صورت غیر حضوری در یکی از مراکز آموزش از راه دور ثبت نام نمایند.
۳-توضیحات ضروری:
افرادی که قصد تسریع در دریافت دیپلم رسمی آموزش و پرورش دارند می بایست به طور همزمان در مراکز آموزش از راه دور و یا مدارس بزرگسال ثبت نام نموده و دروس عمومی باقیمانده را تا پایان دوره مهارتی به اتمام برسانند. دارندگان مدرک قبولی سال سوم نظام قدیم یا دوم نظام جدید که دروس عمومی را قبلاً گذرانده‌اند نیازی به گذراندن دروس عمومی ندارند.
چرا اخذ دیپلم نظام جدید ؟
امکان ورود به دانشگاه بدون کنکور
امکان گذراندن کل سالهای دبیرستان دریک سال
امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی ( از طریق کنکور سراسری) ، دانشگاه آزاد ، فنی و حرفه ای ، کاردانی
امکان ادامه تحصیل تا لیسانس ، کارشناسی ارشد ، دکتری
امکان شرکت در رشته های مختلف دانشگاهی بعد از دریافت دیپلم نظام جدید ( 6 – 3- 3 )
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت‌نام‌ و شرکت در‌ آزمون‌ سراسری‌ سال 1401
ضمناً پیرو اطلاعیه مورخ 99/08/22 یاددآوری می‌شود سوالات آزمون سراسری سال 1401 و بعد از آن برای تمامی متقاضیان اعم از نظام قدیم و نظام جدید، صرفا بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 3-3-6 طراحی و برگزار خواهد شد.
مراحل ثبت نام :
1- ثبت نام در موسسه 2- دریافت کد 5 رقمه دیپلم 3- تطبیق دروس عمومی و تخصصی از طرف آموزش و پرورش
4- صدور دیپلم از طرف مدارس بزرگسالان 5- دیپلم تنها از طریق آموزش و پرورش صادر میشود و نه هیچ ارگان دیگری
6- کسانی که مدرک سیکل را دارند باید در نظام جدید آموزشی واحد های سال نهم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم نظام جدید را پاس کنند
3- کتاب های درسی
کتاب های مناسب اخذ دیپلم در رشته های مختلف
کتاب های در مقطع دیپلم به صورت PDF در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
_____
۴-شیوه اجرا:
سوالات تستی و عملی : این رشته از طرف اداره تهران به صورت ورد در اختیار هنرجویان قرار میگیرد .
امتحانات کتبی به صورت تستی ( که کد کاربری و رمز عبور و لینک آزمون بر روی شماره ئ موبایل ثبت شده هنرجو ارسال می شود ) و آنلاین و آزمون عملی به صورت حضوری در خود موسسه برگزار میشوند
معرفی دیپلم تصویربرداری
* معرفی رشته
تصویربردار کسی است که با اتکاء به دانش مبانی هنرهای تجسمی و ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی از عهده آماده‌سازی و به کارگیری صحیح تجهیزات و لوازم تصویربرداری، نورپردازی صحنه‌های داخلی، نورسنجی و تنظیم رنگ، نور و کادر دوربین، تصویربرداری، تصویربرداری روی دست، نوشتن فیلمنامه‌های کوتاه، طراحی استریبوردهای ساده، مدیریت و کارگردانی پروژه‌های تصویربرداری برآید.
* سطح آموزشی مهارت‌ها
سطح آموزشی مهارت‌ها شامل تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح نیمه ماهر و ماهر و استادکاری در استفاده از هنر تصویربرداری برای ثبت لحظات تاریخی اجتماعی سیاسی، تربیت نیروی مورد نیاز در سطح دیپلم جهت ارائه خدمات در بخش تصویربرداری (مجالس ـ مراکز صنعتی ـ فیلم‌های آموزشی) است.
فرد با رسیدن به توانایی هنر تدوین و میکس و همچنین دانش استفاده از رایانه می‌تواند ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، پس از آماده‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مورد نیاز در تدوین و میکس رایانه‌ای، بعد از بازبینی فیلم‌های برداشت شده و تهیه تایم کد و ذخیره‌سازی فیلم‌های برداشت شده در رایانه، آنها را تدوین کرده،‌ صدا و موسیقی مناسب را روی آن میکس کند و پس از مراحل پردازش فیلم و ذخیر‌ه‌سازی آن با فرمت‌های مناسب، آن را به صورت کاست ویدئویی و لوح فشرده تحویل دهد.
آماده‌سازی و به کارگیری صحیح تجهیزات و لوازم تصویربرداری، نورپردازی صحنه‌های داخلی، نورسنجی و تنظیم رنگ، نور و کادر دوربین، تصویربرداری، تصویربرداری روی دست، نوشتن فیلمنامه‌های کوتاه، طراحی استریبوردهای ساده، مدیریت و کارگردانی پروژه‌های تصویربرداری از قابلیت‌ها و توانمندی‌های متعددی است که هنرجویان در این رشته بدان دست خواهند یافت.
* آینده تحصیلی و شغلی
ـ به کارگیری نیروی متخصص در امر استفاده از هنر عکاسی و تصویربرداری برای ثبت لحظات تاریخی، اجتماعی، سیاسی و همچنین اشتغال این نیروها در عکاس پزشکی، علمی و صنعتی.
ـ استفاده از نیروهای متخصص در هنر معماری و استخدام در شرکت‌های تبلیغاتی.
ـ جذب و استخدام در لابراتورهای چاپ عکس و آتلیه عکاسی.
هدف از طراحی رشته‌های کاردانش تامین نیاز بازار کار و نیروی کار ماهر است و فارغ‌التحصیلان این رشته مستقیما می‌توانند وارد بازار کار شوند، اما اگر دانش‌آموختگان این رشته تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، پس از اخذ دیپلم حرفه‌ای می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مؤسسات آموزشی عالی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه علمی و کاربردی در رشته‌های زیر در مقطع تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهند:
رشته حرفه‌ای تبلیغات، چاپ و نشر، هنرهای تجسمی، سینما و جلوه‌های ویژه، بازی‌های رایانه‌ای، گرافیک و تصویرسازی، روابط عمومی پویانمایی (انیمیشن)
تعداد واحد های این دیپلم
استاندارد مهارت و درس این رشته شامل «کاربر رایانه متشکل از 2 واحد نظری و 3 واحد عملی»، «طراحی گرافیکی سیاه و سفید متشکل از یک واحد نظری و 3 واحد عملی»، «تایپ رایانه‌ای متشکل از یک واحد نظری و 2 واحد عملی»، «طراحی گرافیکی رنگی متشکل از یک واحد نظری و 2 واحد عملی»، «تصویربرداری متشکل از 4 واحد نظری و 10 واحد عملی»، «تدوین و میکس رایانه‌ای متشکل از 4 واحد نظری و 10 واحد عملی» و «کارورزی متشکل از 4 واحد عملی» است.
________________________________________
_____
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :09138088177 – 03136295379
مشاوره و ثبت نام غیر حضوری : ارسال مدارک در واتساپ یا در پیام رسان گپ : 09138088177
آدرس : اصفهان – خیابان حکیم نظامی – سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
________________________________________

مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
1- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی
3- 6 قطعه عکس 4*3
4- مبلغ بیعانه و مبلغ شهریه