آگهی رایگان - آگهی مکس
تماس بگیرید
شماره آگهی: 21050
آگهی رایگان - آگهی مکس
فروش کندانسور

توضیحات آگهی

کندانسور یا چگالنده دستگاهی است که وظیفه خنک کردن مبرد که اکثرا فریون است و تبدیل آن از بخار به مایع را بر عهده دارد که از آن جهت خنک سازی سیال در نیروگاه در فرآیند تولید برق، تاسیسات پالایشگاهی، تبرید و صنعت سردخانه و تهویه مطبوع استفاده می‌شود.
انواع کندانسور:کندانسورها به دو نوع آبی یا پوسته و لوله (Shell & Tube) و هوایی دسته بندی می‌شوند که تیپ آبی آن بیشتر در چیلرهای تراکمی (آب خنک و هواخنک)، چیلرهای جذبی و تیپ هوایی یا هواخنک بیشتر در صنایع تبریدی (سرمایشی) مانند صنعت سردخانه، سردخانه بالای صفر، سردخانه زیر صفر، اتاق پیش سرد، تونل انجماد و همچنین جهت خنک‌سازی هوای محیط مکان‌های صنعتی و ساختمانی در چیلر، پکیج اسپلیت، روفتاپ پکیج، داکت اسپلیت، کولر گازی و سایر دستگاه‌های تهویه مطبوع بکار برده می‌شود.
اجزای کندانسور هوایی:هر دستگاه از کویل، رسیور، بدنه و فن محوری (Axial) که بسته به سایز دستگاه تعداد و قطر آن تغییر می‌کند، ساخته شده است. مبرد ورودی باتوجه به کمپرسور قرارگرفته در سیکل تبرید می‌تواند R22، R134a، R404a یا…باشد.کویل آن از تعدادی لوله مسی و فین تشکیل شده است که مبرد در این لوله های مسی جریان دارد و از میان فین‌ها که بسته به دما، رطوبت و دیگر شرایط کاری منطقه مورد استفاده می‌تواند از آلومینیوم (ساده) به بلوفین (Bluefin) یا گلدفین (Gold) که مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت، گرد و غبار و…دارد تغییر کند، عبور می‌کند.در این میان هوا به وسیله فن محوری مکنده یا بکوارد از محیط اطراف مکش و از روی کویل و از میان فین‌های کویل کندانسور عبور داده می‌شود. به این ترتیب مبرد یا سیال درون لوله‌های مسی گرمای خود را به هوای اطراف می دهد. این تغییرات دما سبب تغییر فاز شده و مبرد طی یک فرآیند گرماده از حالت گاز یا بخار به مایع تبدیل می‌شود تا سیال آماده ورود به اواپراتور یا یونیت داخلی سردخانه گردد.
0253168
02177600881
02177600293