آگهی رایگان - آگهی مکس
تماس بگیرید
شماره آگهی: 22243
آگهی رایگان - آگهی مکس
فیلمبرداری

توضیحات آگهی

* میخواهید از محصولات و بیزینس خود عکاسی و فیلمبرداری کنید؟
عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای در زمینه های مدلینگ ، صنعتی و … با کادر متخصص و خلاق با جدیدترین تکنیک و سبک های روز سینما ، در شرکت حیطه نما گستر

* تدوین فیلم هایتان بصورت خاص و متفاوت با استفاده از جلوه های ویژه، در شرکت حیطه نما گستر
* طراحی لوگو ، قالب های اینستاگرامی و… با کادر حرفه ای ، در شرکت حیطه نما گستر
* طراحی و سئو سایت راهکاری مناسب برای فروش محصولات و جلوگیری از ورشکستگی به دلیل کرونا و مجازی شدن بیشتر کسب و کارها با کادری متعهد ، در شرکت حیطه نما گستر

* سرتون شلوغه و نمیرسید پیج اینستاگرامتون رو مدیریت کنید؟
ادمین های شرکت حیطه نما گستر با دانستن الگوریتم های متعدد و خاص اینستاگرام و همچنین طراحی پست و استوری و فعالیت حرفه ای و… مدیریت پیج صاحبان مشاغل را میپذیرد .

* تولید محتوا : تولید محتوای با کیفیت یکی از سه رکن اصلی ورود یک پیج به اکسپلور و یا رتبه خوب یک سایت در گوگل است و شما میتوانید شرکت حیطه نما گستر را در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام خود برای بهتر شدن و حرفه ای شدن روند کارتان انتخاب کنید.
تولید محتوای با کیفیت یکی از سه رکن اصلی ورود یک پیج به اکسپلور و یا رتبه خوب یک سایت در گوگل است و شما میتوانید شرکت حیطه نما گستر را در زمینه تولید محتوای سایت و اینستاگرام خود برای بهتر شدن و حرفه ای شدن روند کارتان انتخاب کنید.

شرکت تبلیغات و آگهی حیطه نما گستر با سیزده سال سابقه درخشان و حرفه ای و بروزترین متد روز بهترین انتخاب برای پیشرفت کسب و کارتان .
خلاقیت را از ما بخواهید.
شماره تماس: 09121127183
22318890- 021