آگهی رایگان - آگهی مکس
آگهی رایگان - آگهی مکس
hmd skyline

نوکیا لومیا 920 باز می‌گردد!؟

به تازگی در سطح اینترنت پر از رندرهایی شده که گفته می‌شود مربوط به میان‌رده جدید HMD، با نام Skyline است. این دستگاه به رنگ زرد و با طراحی شبیه به نوکیا لومیا 920 نمایش داده شده است. این نشان می‌دهد که این دستگاه نمادین که در سال ۲۰۱۲ با دوربین OIS معرفی شد، در حال بازگشت است.

نوکیا لومیا 920

رئیس طراحی HMD، راون فورسایت، از هیجان خود برای کار بر روی دستگاه‌های جدید HMD صحبت کرده است. با دیدن رندرهای احتمالی Skyline، واضح است که او احتمالاً به چه چیزی اشاره کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه طراحی Fabula را که اولین بار با نوکیا N9 معرفی شد، بازگرداند. یکی از ویژگی‌های این طراحی، رنگ‌های روشن آن بود که Skyline نیز از آنها استفاده خواهد کرد.

نوکیا لومیا 920 باز می‌گردد!؟
نوکیا لومیا 920 باز می‌گردد!؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از نظر مشخصات فنی، شایعه شده است که Skyline دارای صفحه نمایش با وضوح بالا، پردازنده‌ای قدرتمند و سیستم دوربین بهبود یافته خواهد بود که آن را به یک رقیب قوی در بازار میان‌رده تبدیل می‌کند. ترکیب ویژگی‌های مدرن با طراحی نوستالژیک می‌تواند هم طرفداران قدیمی نوکیا و هم کاربران جدیدی که به دنبال دستگاهی شیک و کاربردی هستند را جذب کند.

 

نوکیا لومیا 920 باز می‌گردد!؟

 

اگر Tomcat به Skyline تبدیل شود، ممکن است مشخصات آن به این صورت باشد:

  • AMOLED FHD+ 120Hz, PureDisplay HDR10+
  • SD 7s Gen 2 SoC 4nm
  • 108MP OIS + 8MP + 2MP / 32MP
  • 8GB, 12GB + 256GB
  • Android 14
  • 4,900mAh + 33W
  • IP67, BT 5.2, NFC, FPS on Display, Stereo Speakers, PureView, etc.

 

مارکو آهتیساری (رئیس سابق طراحی نوکیا) با لومیا 920

مارکو آهتیساری (رئیس سابق طراحی نوکیا) با لومیا 920

امیدواریم رندرها نزدیک به دستگاه نهایی باشند، زیرا اگر HMD دوباره همان اشتباه قبلی (یادتان هست رندرهای Pulse؟) را تکرار کند، خوب نخواهد بود. دستگاهی مانند این، ادای احترامی مناسب به نوکیا و لومیا 920 افسانه‌ای آن خواهد بود. این حرکت بخشی از استراتژی گسترده‌تر HMD برای احیای طراحی‌های نمادین و بهره‌برداری از نوستالژی است، در حالی که فناوری‌های معاصر را ارائه می‌دهد.

منبع: nokiamob.net

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *